Po tragicznych wypadkach na Wisłostradzie, gdzie zginęli ojciec i jego syn, ZDM wprowadził dodatkowe oznakowanie – fizyczne separatory U‑24 – aby oddzielić pasy ruchu na remontowanym odcinku.
Ostrzeżenie dla kierowców: na remontowanym odcinku Wisłostrady (ul. Wybrzeże Gdyńskie) między ul. Krasińskiego a Sanguszki wprowadzono dodatkowe oznakowanie ruchu – po tragicznych wypadkach, w tym śmiertelnym zdarzeniu, w którym zginęli ojciec (45 lat) i jego 13‑letni syn. Kierujący oplem Vectrą jechał pod prąd i doprowadził do czołowego zderzenia z motocyklem – obaj byli reanimowani i przewiezieni do szpitala, gdzie zmarli. Po tragedii sprawcy uciekli z miejsca wypadku, po kilku godzinach zostali zatrzymani przez policję; jeden miał około pół promila alkoholu we krwi i obowiązujący zakaz prowadzenia pojazdów do 2027 roku.



Biuro Zarządzania Ruchem Drogowym wspólnie z policją uznało, że dotychczasowe oznakowanie było zgodne z przyjętymi procedurami – poziome pasy są odblaskowe, a organizacja ruchu została zaakceptowana wcześniej przez służby. Mimo to mieszkańcy i kierowcy zgłaszali, że barierki betonowe oddzielające pasy powinny być rozciągnięte na całej długości remontowanego fragmentu, a widoczność oceniają jako niewystarczającą, szczególnie przy deszczowej pogodzie i po zmroku.




W odpowiedzi ZDM wprowadził dodatkowe „pachołki” typu tarcz U‑24 jako fizyczne separatory pasów ruchu. Nowe elementy mają oddzielać ruch w przeciwnych kierunkach i poprawić bezpieczeństwo przejazdu – choć pełna skuteczność tych rozwiązań pozostaje niezweryfikowana.